donderdag 28 juli 2011

Vakantiedagboek.

Ik vond het idee van Elisanna heel leuk. Wij hielden altijd een dagboek bij op de computer. Maar dit is natuurlijk zoveel echter! Omdat ik geen tijd meer had om achter de naaimachine te zitten ( ik heb samen met mijn vader de woonkamer, het keukenaanrecht, de bureau, de keukentafel en de traphal naar boven geverfd ), heb ik dan maar een schriftje beplakt met knipsel uit tijdschriften. Ik deed het met vernislijm zodat het allemaal een beetje steviger wordt. Indien het mislukte had ik ook nog een alternatief : 2 mooie schriftjes van bij Hema. De bestemming en de datum moeten er nog op, maar dat is voor later!



                     

3 opmerkingen:

  1. Oké, de uitvoering is wat anders, maar het idee hetzelfde!
    Ik denk dat het enorm leuk is om dit met je kinderen te doen, vooral als ze nog klein zijn.
    En zo waardevolle herinnering later...
    Fijne vakantie!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, zo'n beplakt schriftje als dagboek! Ik hoop dat het vol komt te staan met de meest fantastische herinneringen. Hier staan de kinderen alleszins al te popelen om erin te schrijven, ons Elisabeth vraagt altijd: "en mama, mag ik erin schrijven op 'de leuke dag'?".
    Geniet van de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het hoeft niet altijd met stof te zijn om iets moois te maken. Dit vind ik ook wel een leuk ideetje om met de kids te doen als ze ouder zijn.
    (ze kunnen nog niet schrijven en lezen).
    Geniet van je vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen