woensdag 4 januari 2012

Strijken in 't nieuw.

De strijkplank schreeuwde al een hele tijd om een nieuwe overtrek. Eigenlijk waagde ik me een tijd geleden aan een eerste poging, maar die mislukte, te klein! Ik kan dan niet direct aan een tweede poging beginnen omdat ik veel te kwaad ben. Dus gisteren begon aan poging nr. 2, je kan het niet zien op de foto, maar de overtrek is nu te groot. Ik moet echt leren eerst behoorlijk na te denken en dan pas in actie te schieten. Maar ik heb weinig geduld.
Ik maakte ook nog lampjes met papieren bekertjes uit de Casa. Op de rand van de beker plakte ik kant.


3 opmerkingen:

  1. Zo cool die lampjes! Die zijn wel heel gezellig.
    Zonde van je overtrek, hij ziet er anders wel vree hip uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die lampjes zijn echt heel leuk!!!
    Mooi stofje voor die overtrek!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ken het! Ik doe ook eerst en dan denk ik na...dus verprutst!!! Maar goed daar leren we ook wel weer van! Leuke overtrek hoor!!!

    BeantwoordenVerwijderen