zaterdag 2 juni 2012

Workshop.

Ik wilde al een tijdje zelf een lampenkampje maken, maar het kwam er gewoon niet van om al dat materiaal te gaan halen. Je kan het materiaal ook tot bij jou laten komen! Gisteren deed ik dat. Martien van Huisje Creatief kwam naar hier om een workshop te geven. Zo leuk om dan een gezicht te plakken bij een blog. Martien is een heel creatieve toffe madam. Het werd een gezellige avond met heel veel getetter over stofjes, winkeltjes, naaisels en katjes. Fee had 2 verwaarloosde kittens gevonden in onze tuin. Het ene beestje kon bijna niet meer ademen van de slijmpjes en de snot. Ze krijgen hier veel liefde, maar we brengen ze morgen naar het asiel waar ze goed verzorgd zullen worden. Ik vroeg aan de man van het asiel : "Jullie gaan die beestjes toch geen spuitje geven!" Zijn antwoord : "Neen mevrouw, dan stond hier slachthuis boven mijn deur!".

10 opmerkingen:

  1. t was echt heel gezellig gisterenavond en ik ben blij dat alletwee de katjes de ochtend gehaald hebben!!!!
    Maren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond het héél tof en gezellig! Lampenkap werd thuis goedgekeurd ;).
    Tot maandag!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Miss stikzy, wie zou dat zijn? Ik vergat foto's te nemen van al die leuke lampenkapjes. Stuur maar een foto door dan post ik hem want het was een schoontje.

      Verwijderen
    3. Miss stikzy gaat misschien zelf een foto op haar blog zetten?

      Verwijderen
  3. leuke avond met fijn gezelschap en hartelijk ontvangst! En de resultaten waren stuk voor stuk meer dan geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hopelijk geraken de poesjes er terug bovenop, ze zijn alleszins in goede handen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze werden naar het asiel gebracht en we stapten met niet zo'n gevoel en een huilende dochter in de wagen. Maar we kunnen ze echt niet houden, ze hebben de kattenziekte. Te gevaarlijk voor onze eigen katten.

      Verwijderen